VinterCup.dk Forum Indeks
Forfatter Besked

<  4. afd. MCK Baghjulet   ~  Bane 3

Leo_Baghjulet
Skrevet: Søn feb 01, 2009 7:50 pm Besvar, med citat
Bruger 25 Bruger 25
Indmeldt: 03. dec 2006 Indlæg: 26
Hej

Var det en svær bane eller hvad ?

Posterne lå 'dumt', der var slet ikke en logisk vej rundt. Eller jeg har i hvert fald ikke lige fundet den...
Som nogenlunde lokalkendt kunne man også hurtigt gennemskue, at man ikke kunne slippe for en masse op og ned af bakke. Og medvind ud og dermed modvind hjem skulle vi også have...

Vores rutevalg: 9, tillæg, videre forbi posten (superfin markvej) op mod Sdr Vilstrup og over til post 1, 8, 2, 11. Tiilægposten lå lidt træls, så den blev droppet, vi havde brugt megen tid, så det passede lige med at køre op og tage 4 og 5.
I alt 8 poster med 7 rigtige svar. Vi havde travlt hjem, og med 2-3 minutter igen var vi ude ved landevejen klar til at køre ind i Taulov. Her vælger Anne-Marie så at køre ud over vejkanten med højst 1 km/t og vælte så meget at hendes hoved næsten er i asfalten. Brillerne tog det værste, og det var desværre rigtige briller. Surt, og der gik da også lige et par ekstra minutter med at blive kørende igen, så vi endte med at komme ca. 3 minutter for sent hjem. Der var da heldigvis 3 minutter op til 2.-pladsen, så det betød ikke noget for placeringen...

Langtursben ? Kig ind på http://www.melfar24.dk
Vis brugerens profil Send privat besked
Finn
Skrevet: Man feb 02, 2009 2:52 pm Besvar, med citat
Site Admin Site Admin
Indmeldt: 03. dec 2006 Indlæg: 29 Geografisk sted: Billund Cykelmotion
Leo_Baghjulet skrev:

Vi tog den lille cirkel.

Ned til post7, videre til 6, 5 og 4. Det gik egentlig rigtig godt. Så vi lavede en megabrøler. Vi kunne jo lige smutte ud og tage post2. Det tog ikke lang tid derud, men for dælen det gik langsomt tilbage i modvind. Op til post 3 og videre til post9.

Og så bliver jeg sgu knotten. Hvordan kan man mene at henvisningsposten (10) er neutral. Og banelægger er endda orienteringsløber. Det forstår jeg ikke. Vi skulle tilbage igen for at tage den. Som du skrev ved post11 - den blev vi nødt til at springe over.

Desværre var tiden i modvinden løbet fra os, så vi kom for sent hjem. Meget for sent. Så det blev ikke til så mange point.

Leo_Baghjulet
Skrevet: Ons feb 04, 2009 10:27 am Besvar, med citat
Bruger 25 Bruger 25
Indmeldt: 03. dec 2006 Indlæg: 26
Finn skrev:
Leo_Baghjulet skrev:

Vi tog den lille cirkel.

Ned til post7, videre til 6, 5 og 4. Det gik egentlig rigtig godt. Så vi lavede en megabrøler. Vi kunne jo lige smutte ud og tage post2. Det tog ikke lang tid derud, men for dælen det gik langsomt tilbage i modvind. Op til post 3 og videre til post9.

Og så bliver jeg sgu knotten. Hvordan kan man mene at henvisningsposten (10) er neutral. Og banelægger er endda orienteringsløber. Det forstår jeg ikke. Vi skulle tilbage igen for at tage den. Som du skrev ved post11 - den blev vi nødt til at springe over.

Desværre var tiden i modvinden løbet fra os, så vi kom for sent hjem. Meget for sent. Så det blev ikke til så mange point.

Hej Finn

Jeg synes nu ikke at tillægsposten til 9'eren lå så tosset. Stort set alle kørte jo bare tilbage til asfaltvejen af samme vej.
Når man mener man skal nå 8-10 poster for at være tilfreds bliver man jo nødt til at lægge en rute, der ikke afskærer en muligheden for at at komme ud til alle poster, og der synes jeg at vores rutevalg var rimeligt fornuftigt. Hvis banen havde været nemmere og/eller vi havde været hurtigere kunne vi relativt nemt have snuppet post 3, 6 og 7, men sådan skulle det ikke være.. Rolling Eyes

Langtursben ? Kig ind på http://www.melfar24.dk

Vis ikke emner ældre end:  

Alle tidspunkter er GMT
Side 1 af 1
Skriv nyt emne

Gå til:  

Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum