VinterCup.dk Forum Indeks
Forfatter Besked

<  5 afd, Kerteminde CK  ~  Fint løb / kaotisk fællesspisning

Jesper Holm
Skrevet: Søn mar 07, 2010 5:52 pm Besvar, med citat
Bruger Bruger
Indmeldt: 07. mar 2010 Indlæg: 1 Geografisk sted: Bellinge
Vi (par 102) har i år haft vores debutsæson, som har været meget lærerig. Dette gjaldt også for dagens afdeling, hvor lektien nok var, at der kan være meget glat på frossent smeltevand - dette betød en flækket hjelm og lidt ømme "ribs" for undertegnede. Embarassed Desuden var der lige noget med et forkert valg af post nr.5 til slut - hmmm.
Ellers må jeg sige, at det var et super løb med en go' rute, som var fint varieret i både tærren og gode stræk på vej, med rig mulighed for go' fyldning af luftvejene med den friske vind. Spørgsmålene skal da også have ros, da de ikke havde karakter af lokalkendskab, som det er set i andre afdelinger tidligere i cuppen. Så er det jo bare op til en selv, at have en go' allround viden.
Op til dagens afdeling, havde vi en del forventninger til afslutning / fællesspisningen. Desværre må jeg sige, at de ikke blev indfriet.
Der må være lidt til intern evaluering, når man ikke har fået sin mad inden de først forplejede er på jagt efter endnu en portion. Resultatet blev ingen kartofler, men kød og lunken sauce!!!!! Skal vi ikke bare sige, at de ikke var gearet til et sådant arrangement. At lokalerne så er alt for små til dette antal mennesker, sætter prikken over i'et.
Men jeg tror nu nok ikke vi kommer til at opleve det næste år, når der skal være afslutning.
Vi savnede desuden en projektor med resultaterne på, enten på skolen eller til fællesspisningen. Og så bør der vel være fotografering af vinderne til hjemmesiden næste gang.

Vis ikke emner ældre end:  

Alle tidspunkter er GMT
Side 1 af 1
Skriv nyt emne

Gå til:  

Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum