Site Admin Indmeldt: 03. dec 2006Indlæg: 29Geografisk sted: Billund Cykelmotion
laursen skrev:
Hej
Tak for en flot og udfordrende tur i terrænget omkring Egtved.
Med udgangspunkt i de mange fejlklip i Egtved, synes jeg at man burde overveje at lave postdefinitioner.
Det vil sige at man på et lille område af kortet skriver.
Postnummer.
Kontrolnummer (Det nummer som står på poststativet).
Postdefinition (Beskrivelse af postens placering i terrænget)
F.eks.
2 (108) Vej T
3 (97) Sti Y
4 (113) Sti ende.
OSV
Det giver selvfølgelig lidt mere arbejde for dem som skal arrangere løbet, men det giver måske også lidt mindre ærgelse for deltagerne.
Hej Laursen
Det har vi tænkt på. For øjeblikket har vi den regel om at posterne ikke må stå tættere end 100 m.
Jeg havde derfor ikke forestillet mig at post 6 kunne blive et problem for deltagerne i søndags. Der lå tre post 6. Den første ligger ved et hegn, den næste ved et stykke skov og den sidste ved et nyt hegn. Altså meget tydelige forskellige signaturer som det fremgår af kortet. Og alligevel var der mange som (tror jeg) grundet kulden og sneen klipper den første de kommer til. Kulden gør nok at man ikke tænker så hurtigt og sneen gør at man måske taber fornemmelsen af hvor langt man er nået - og hov der står en post.
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum